Cupra Leon e-Hybrid. Zmiany techniczne dla zwiększenia wydajności
Dzięki zmianom technicznym zastosowanym w obu wersjach e-Hybrid – 204 KM i 245 KM, Cupra Leon zwiększa swoją wydajność. Zawieszenie pojazdu jest teraz o 25 mm niższe, dzięki czemu stał się jeszcze pewniejszy i bardziej stabilny w zakrętach.
Wersje e-Hybrid są także bardziej kompatybilne z hamulcami Brembo. W połączeniu z większymi niż standardowe (370x32mm) perforowanymi tarczami hamulcowymi zapewniają większą skuteczność hamowania.
Cupra Leon e-Hybrid: wersja Leon i VZ
Mocniejszą wersję Cupry Leon e-Hybrid (245 KM) można teraz wybrać w wersji VZ. Wnętrze w tej drugiej wersji wyróżniają przede wszystkim fotele CupBucket, dostępne w skórze w kolorach Dark lub Petrol Blue. Nowe siedziska zamontowano nisko w kabinie, aby zmaksymalizować przestrzeń i zapewnić bardziej ergonomiczną pozycję kierowcy.
Także w nadwoziu zastosowano modyfikacje, które jeszcze mocniej podkreślają sportowy charakter Cupry Leon VZ CUP, takie jak tylny spojler z włókna węglowego (tylko w wariancie 5-drzwiowym), listwy progowe Dark Alu i opcjonalne osłony lusterek bocznych pokryte włóknem węglowym.